Gerçekten hamilelikten önce öyle bir cildim vardı ki tabak gibiydi bir tane ne sivilce ne lekem vardı. Hamile kaldım cildim bozuldu halen bozuk düzelmiyor. O kadar ürün kullanıyorum bekarlığımda kullandıgım ve iyi gelen ürünlerimi halen düzenli yaparım rutinimi. Ama yok bi türlü düzelmiyor var mı bu durumu yaşayan acaba bi cildiyeye gitsem mi diye düşünüyorum