4 yıllıkezunum. 2 bebeyle atanacak puan almak hayal ama amacım en azından barajı geçip katiplik gibi mülakatla alan yerlere başvuru yapabilmek. Temmuzdaki sınava kadar soru odaklimi çalışmalıyım yoksa konumu? Bu arada sınavda sadece sozelleri yapıyorum sayısalim kötü olduğu için doğruları goturmememsi için