Beren2323 Birinci kızım da 16 aylıkken yürüdü açıkçası böyle şeyleri takmam zamanı gelince herşey oluyor ama bu kızımı kolunun altından tutuyorum bir iki adım attırayım biraz öğrensin diye ama ayaklarını basmıyor yere hiç 🥺
Yagmur13 Beren2323 benim kızım da basmıyor . Kızınızda son durum nedir acaba ? Doktora götürdünüz mü artık basıyor mu
Beren2323 Yagmur13 götürmedim diğer kızım da 16 aylıkken yürüdü şimdi birwz daha basmaya çalışıyor ama basamıyor
Yagmur13 Beren2323 ben de kararsız kaldım götürüp götürmemekte . Aceleci davranmak da istemiyorum zamanı gelince yaparlar sanırım
ilknur13 Beren2323 ben güçlenmesi için İnternete görmüştüm elini tutup zaten o kafasinj kaldırıyor ve ayaga kaldırın o bacaklarin güçlenmesini sagliyor
Beren2323 Yagmur13 benim bebeğim 14 aylık olcak daha yeni emekledi hiç emeklemeyecek heralde diyordum ama herşeuin zamanı gelince oluyor tutup kalkmaya çalışıyor ama olmuyo yakında yapar inşallah
Yagmur13 Beren2323 oturduğu yerden kendini kaydırarak gidiyor,ters emekliyo ama tutunup kalkmayı geçtim biz tutunca bile basmıyor ayaklarını. Ama dediğiniz gibi her şeyi zamanı gelince yapıyorlar . Hayırlısı olsun bakalım 🫠
zeynepgevil Bol bol yere bırakın bastırmaya çalışın çok kucakta tutunca basmıyolar normalde 9.aydan sonra basması bekleniyor ama tabi her bebek farklı benim oğlum da sıralıyo yeni yaşına girdi ne zaman yürür merak ediyorum