deletedmom2200 Oğluşum 2,5 aylık oluyor yarın itibariyle. Belirgin bir şekilde gündüz uykusunda azalma var zar zor uyutabiliyorum o da can çatlasa yarım saat 🤦♀️ Sorum şu güzel anneler sizler bu aylardan sonra gün içerisinde bebişlerinizle neler yapıyorsunuz hangi aktiviteleri yapsam algılayabilir yoksa günler geçmiyor bide bana aşırı düşkün kucağımdan inmiyor öbür odaya geçsem ağlıyor hemen iyice soytarısı etti beni Kralım 🤪🤪🤪
ZeynoEylul24 deletedmom2200 hamak aldık bugun yatırdım sallıyorum baya iyi geldi gibi. Uyandıklarında yüzlerine bakarak konuşuyorum elime çıngıraklı oyuncak alıyorum sallıyorum onu izliyor zamanı geçiriyoruz. Emziriyorum uyutuyorum az uyuyorlar artık zaten.
Bal Benimkiside 2 aylık ayağımda sallarsam hiç indirmeden 1 saat kadar uyuyo bırakırsam yarım saat bile uyumuyor . Uyumadığı zamanda ilgi bekliyo çene arıyor yada kucakta fink atıcaz çok fena alışırmışım aile kalabalık oluncada ister istemez 🙈
deletedmom2200 Bal nasıl ev işi yemek vs yapıyorsunuz peki ben bütün gün oturuyorum valla eşimden bekliyorum her şeyi böyle ne kadar devam edicek 😭😭😭
Berkeras deletedmom2200 kolik Bebek müzikleri çar uyurken onu açın sürekli açık dursun öyle uyur uyanmaz bir süre
Bal deletedmom2200 Herşeyi tam olarak yapmıyorum bitiremiyorum misafirim falan gelicek olursa kaynanama bırakıyorum Onun haricinde eşin yardımcı oluyo bi şekilde ilerliyoruz şuan zor oluyo tbi