catwalk travazol diye bi krem bide hap şeklinde fitil vermişti adını bilmiyorum bakmam lazım. Ama benim biraz farklı olmuştu. Akıntım çok olduğundan abdestim bozulmasın diye peçete kullanmıştım meğer leke değilde peçete yapışmış. O peçete nasıl olmuşsa içe doğru yapışmıştı ve ben sık sık yıkadım affedersin elledim ama çıkmadı günler sonra tekrar elleyince çıktı. Yani peçeteden dolayı enfeksiyon kaptım. Kaşıntım onun üzerine daha çok ilerledi. İlaç kullanınca geçti şükür. Sizde doktora gidin mutlaka. Çok fena bi kaşıntı insan duramıyor