Merhaba Bebeğim bugün 9 günlük oldu, emme süreleri hep kısa 10 dakika ancak emiyordu, 2 gündür emdiğini de kusmaya başladı. Doktor bugün yenidoğan yoğun bakıma alalım sende 3 saatte bir hemşirelerle emzir gözetim altında takip edelim dedi. El mecbur kabul ettik verdik cocugu ama o kadar huzursuzum ki.. Allahım nerde yanlış yapıyorum bilemedim. Yaşayan var mı bu durumu destek istiyorum. Bu arada biraz sarılığı var ama her bebekte oldugu kadar dedi dr ciddi bir durumu yok. Ultrason kan değerleri iyi cıkmış.