Kızlar 23 aylik Bi oğlum var. 25 gündür tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum. Kakayi %90 söylüyor tuvalet e yapıyoruz. Ama çişi yapınca söylüyor bazen yapmadan da söylediği oluyo. Başlarda saat başı çişini yapıyordu. Ama şuan 1,5 -2 saatte Bi yapıyor sürekli ben götürüyorum. Gecede 3,4 gün bağladım sadece. Uyanıp bi kaç defa götürüyorum buna rağmen bazen gece yaptığı da oluyo. Şu aralar oruç vs. Yorulmaya başladım. Sizce beze dönmeli miyim. Sabah uyanınca götürdüm. 2,3 kez söyledi falan sonra baktim sadece daldığı için muhtemelen kakasını yaptı çok moralim bozuldu. Üzüldüm ister istemez yansıttım ve sonra çişini de yaptı. Beze dönsem etkileri ne olur ya. Yada kaç günde sürekli söyleyip gider devam edeyim mi. Bi akıl verin. İsteyince diyo istemeyince, dalinca vs yok. Gece söylüyor du ilk zamanlar huzursuzlaniyordu falan şimdi oda yok