uykumvaarr Dün dicloron vurdular, başlarda bi sorun yoktu ağrı da olmadı ama 3-4 saat sonra bacaklarım ve kollarım uyuşmaya başladı bugün de vurdukları bacağımın üstüne basamıyorum, kalçam çok ağrıyor. Başına gelen oldu mu normal mi geçer mi