Arkadaşlar bugün demir damlası ve d vit i değiştirdik sağlık ocağının verdiği Vegaferon.demir damlası ve Monovit d 3 ü kullanıyorduk içerik olarak temiz olmadığını buradan okudum ve içimde şüphe oldu birde sanki onları verince kısa süreli bebeğimin cildinde kızarıklıklar meydana geldi doktora danıştık bugün alerji yapmış olabilir dedi ikisini de kullanmayı kestik Ocean d vit ve Ocean demir damlası başladık . Kullananlar herhangi bir problem oldu mu ?memnun kaldınız mı ? içerik olarak nasıl ? Deneyim ve gözlemlerinizi yazar mısınız ?