Elifyor mustafa diye mustafa vardı ona gidiyordum ilgiliydi sen sormadan o genel bilgi verirdi bide bi bayan vardı ismini unuttum tek bayan doktor oydu zaten ondanda memnun olan çoktu. dogumum kolaydı 4 saat sürdü sıcak suyla duş almamı istediler onun çok faydası oldu zehra ebe vardı o ilgilendi benimle çok ilgiliydi nasıl ıkınacagımı nasl nefes alıp vereceğimi flan o gösterdi dikiş atarkende hissetmedim hiç bitane ebe vardı çok tersti herkese bağırıyordu iyi ki o girmedi dogumuma yokta tramva yaşardım. odalar 2 kişilik ama isterseniz yanınıza başkasını almıyorlar bos oda varsa tabi ben sabah odaya çıktım yanımda bi kadın vardı ögleden sonra çıkınca kimseyi almadılar yanıma yalnızdım odada refakatçimle beraber. ebe ve doktorlar ilgiliydi sadece bitane ters ebe vardı dediğim gibi. ilk gün yanımdaki bayan ilçeden zehra ebe içinn geldiğini söylemişti. giderseniz onu isteyin mutlaka