Merhaba. Bestiron marka demir damlasını buradan duymuştum birçok anne kullanıyor ve anladığım kadarıyla içeriği en temiz olanı. Doktorum da Sidefer markasını önerdi. Bestiron hakkında düşüncesini sordum, o da iyi ama ben Sidefer’i öneriyorum dedi. Ben de yine de buraya yazıp genel bir fikir almak istedim. Sidefer veya Bestiron kullanan anneler, memnun musunuz veya değilseniz neden? Teşekkürler şimdiden🌼