Annesininkuzusu-19 Kızlarr, bebeğim 5 aylık ve artık memede ıkınıyor gibi sesler çıkarıyor. Çok uykusu geldiği zaman veya memede sallanmak istediği zaman yaptığından şüpheleniyorum ama böyle bir durumu olan var mı? Sizce ne olabilir?
Elfmom1234 Bazı bebekler gazını veya kakasını emerken daha rahat cıkarıyor, benım kızımda cogu kez memedeyken kakasını yapıyor, seninki de ona cabalıyor
Annesininkuzusu-19 Şimdi de süt taxxikli geliyor diye sinirlendiğini düşünmmeye başladım 😂olabilir ama hiç memede kaka yapmıyor :/ bide yeni mi çıktı bu huyu :/ yoktu hiç bizimkinde