Aliveannesi96 30 aylık kızım var, üç bazen dört kelimeli cümle kuruyor.Anne karnım çok acikti gibi.Elimizin altından kitap kart hiç eksik olmuyo.Konusmasini sürekli teşvik ediyorm sohbet etmeye çalışıyorum.Gittigimiz bı yerden sevdiği bı şeyden bı anısını anlatmaya başlayınca o da katiliyo sohbete soruyorum sürekli.Evcilik oyunu gibi oyunlar çok faydalı oluyor hayal dünyaları çok genis olduğundan hem konusuyoz hem oynuyoz.