Kızlar kasik agrimdan dolayı doktorum magnezyum vermişti suda eritilen portakalli bı içecek. Onu yaptım içtim dibinde bir yudum kaldı kızım da diğer odaya geçti diye ben arkasından gittim sonra o içeri geri gitti bardağı sehpadan alıp içmiş kızımın doktorunu aradım ama açmadı bişey olmaz dimi. İlaç sayılmaz sanırım sonuçta vitamin sayılır. Başına böyle bişey gelen yada sağlıkçı arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi telaş ettim . Bu arada kızım 23 aylık olmak üzere