Merhaba kızlar bugün bebeğim ile mutfaktaydık onu ana kucağına yatırdım kendim tezgaha dönükken kendini kaldırıp oturur pozisyona geçmiş beni izliyordu çok şaşırdım kendi kendine oturduğu için hemen müdahale etmedim keyifliydi biraz bekleyip tekrar yatırdım bu sefer dirsekleri üzerinde tekrar kalktı ve oturdu. 😅5 ay 6 günlüğüz. Doktorumuz 6 ayda destekli oturmaya başlayacağız dedi ama kendisi oturunca acaba vakti geldi mi diye düşündüm. Sizin bebekleriniz ne zaman oturmaya başladılar? Bu durumda olsanız erken olduğunu düşünüp oturmasını engeller miydiniz?