ff8544hh Doğum iznim bitince,1 ay heyet raporu yazacak doktorum,dönemi kapatmak için 1 ayım daha kalıyor,(öğretmenim),heyet raporundan sonra sizler nasıl hallettiniz,tekrar heyet raporunda sıkıntı oluyor mu,1 ay değil de 10-15 gün yazılabilir diyorlar???
knbb ff8544hh tek hekim raporu alabilirsin senede 40 gün hakkın va tek seferde en fazla 10 gün verir. Haftasonları yanmasın dersen beşer beşer al
ff8544hh Umoss hastaneyle görüşmek gerekiyor kendi doktorumuz veremiyor yok soruşturma alırız fln dedi
Umoss ff8544hh ne saçma ya zaten aile birliği falan bırakmadılar bide 2 aylık bebeği bırakın da gelin diyorlar ya sistemlerine baslicam artık ya