Bebeğim doğunca süt alerjisi vardı ben diyet yaptım bebegım de alerjı maması içti sonrq hastanede alerjı testi yapıldı doktor tölere edilebilir boyutta dedi normal mamaya geçebilirsiniz sende diyetimbırak normal beslen d3di. 2 bucuk ay sonra tekrar kızarmaya başladı ama kurdesen gibi mama içerken yada emzirirken oluyor 10 dk sonra
Geçiyor doktora götürdüm allerset adında şurup verdi hee kızardıgnda acile getirmenize gerek yok gunde 2 kere kızarınca bunu verın dedi normal mamayı 1 hafta bırak alerjı maması ver diyet yapma normal emzir dedi. Bende oyle yapıyorum her seferınde kızarmıyor emzirince ama bugun alerjı maması verıncede kızardı ben artık ne yapacagımı şasırdım alerjı mamasındada bebeği kızaran başına boyle bırsey gelen varmı. Biraz uzun oldu kusura bakmayın