kadirkerim Doğum sonrası dökülen saçlarım nasıl şampuan kullanıyorsunuz biotin kolajen içerenler mi bitkisel mi kullanıp iyi gelenler önerileimizi bekliyorummmm
Asyaveannesi04 kadirkerim ceradolin kullanıyorum pul pul olmuştu saçlarım ve aşırı dökülüyordu şimdi baya toparladı
defnemira1 kadirkerim ben trendyoldan aldım saçım baya dökülüyordu adi EMBEAUTY cidden azaltti baya dökülmesini bitirmedi ama baya azaldi
kadirkerim Araştırdım da baya biberiye suyu iyi geliyormuş sülfatsız şampuan kullanmak bunu yaparkende deneyeceğim bende simdi ogx şampuan alıp bugünden biberiye kaynatıp sıkıcam bakalım saçlarıma ne olacak 🤭
kadirkerim SeverusSnape denicem bakalım sırayla artık hangisi iyi gelirse simdi bu biberiye suyunuda denicem hem kolay hem kokmayan bisey bebekle zor olmayacak en azından
SeverusSnape kadirkerim benim de saçlarım çok dökülüyordu, duşta ayrı, tararken ayrı. Vichy şampuan kullanmaya başladığımdan beri dökülme çok çok azaldı ve yeni saçlar çıktı. Hızlı da uzuyor.
maygirl kadirkerim bnm yillar imce saclarm avuc avuc dokuldu cildiyeye httim en iyi samouanin ducray oldgu soyledi dokulmuyor…kmyadal ve kozmetik olmadgi icn bras sertlestryo ama keratin yapiorm sacimada 3 ayda bi..netten wlmain ecxaneden alin alirsaniz