Hiç bir gecemiz yok doğru uyuduğu saat başı kalkıyor geri uyutuyoruz derken ben sabaha yorgun argın başlıyorum…1 gece bile uyumadı şu aya kadar
Ne yapacağım? rutini var düzeni var saati var herşey tamam gece beslenmesi var 3 kere onu bitirmeye çalışıyorum ama o kadar uyanıyor ki bitiremiyoz bi türlü bu durum hiç mi geçmeyecek