Kızlar 2 gün önce sütüm artsın diye öneriyle Bestlak damla kullanmaya başladım, normalde günde 3 defa, ben ilk başta deneyimlemek için günde 1 defa 1 su bardağına 20 damla şeklinde tükettim, farkettim ki onu kullanmaya başladığımdan beri bebeğim her emdiğinde lorlu bir şekilde aşırı derecede kusuyor, lorlu kusmasının güzel ve normal bir şey olduğunun farkındayım öncesinde de o şekilde kustugunda sütüm yarıyor demek ki lorlu kusar derdim ama ara ara kusardı, şimdi her emdiğinde kusuyor ve kokulu bir şekilde, bunu yaşayan oldu mu içinizde?