begumlinaa Kızlar selam kızım bugün 9 aylık oldu sabah 9-9.30 gibi uyanıyor yarım saat sonra gözlerini ovuşturmaya başlıyor 11 de geri uyutuyorum 1 de kalkıyor yarım saat sonra tekrar uykusu geliyor göz ovuşturuyor bu durum normal mi
bebeimhosgeldin begumlinaa Uykuya çok meyilli kan değerleri nasıl acaba ? Tabi güzel birşey bi yandan da uykuda büyüme hormonu salgılanır🤍
Senaypoyraz begumlinaa ne oluyorsa sorgulamayın bence 😀 oğlum 15 aylık doğduğundan beridir asla uyumuyor ne gece ne gündüz ikimizde zombi gibi geziyoruz keşke bizimki de öyle olsaydı
Muzluananas Benim oğlumda aynı niye böyle yapıyor anlamıyorum uyanıyor yarım saat sonra göz ovuşturmaya başlıyo tik oldu artık