dilber12 Merhaba arkadaşlar ben 1 hafta önce spiral taktirdimm ama etrafimdakiler çocuk isteyip çıkarmak istediğim zaman spirali tekrar hamile kalmami zorlaştırıyormud dogru mu hiç takıp çıkarıp da zor hamile kalan var mı
_Bihterziyagil_ dilber12 şurada sessize bekleyim bende düşünüyorum nerde nasıl taktırdınız ücret var mı
Bugleminannesi28 dilber12 hap desen anlarım bir iki doktor hap kana işlediği için atılması uzun sürüyor ve yumurta tembelliği yapabiliyor demişti ama etrafımdaki iki arkadaşımda biri çıkarttığı ay hamile kaldı biri ikinci ayı alakası yok çünkü spiralin kana işleyen birseyi yok
Tubasahra dilber12 Ben 5 sene sonra cikartirdim.Nisan 2 yada 3 cıkartırdım nisan 15 son adet tarihimdi 😁😁
dilber12 _Bihterziyagil_ devlet hastanesinde kadin doğuma randevu alıp gittim regl olacagim gün bana tarih verdi regl olup gittim daha sonra odaya aldilar beni 5 dk bile sürmedi acisiz bir işlem oldu taktirip ciktim hemen herhangi bir ucret ödemedim
_Bihterziyagil_ dilber12 şehir hastanesine gideyim o zaman randevu alıp doktora da spiral taktırmak istiyorum diyince yardımcı olur ama zayıflarda tutmuyor kanaması çok oluyor diyorlar ya dogru mu acaba