Musmutlumu Güzel bir nemlendirici krem almayı düşündünüz mü? Yoğun yapılı çok güzel kremler var. Rossmann’da Babydream marka kremler var. Ben pişik kremini kullanıyorum. Hemen alıyor kızarıklığını. Nemlendirici kremleri de var. Bir deneyin isterseniz. Belki iyi gelir bebeğinize. 🌸