Nuryg 3 aylıkken bana da kapanmaya başladı baya küçülmüş dediler bende bi korktum ki kapansa da önemli değil her ay baş takibi yaptıracaksınız artış normalse bişi olmaz 18. Ayında kapandı yani sen baş takibini her ay kontrollerde not et onlar da bilgilendirir endişe etme