momyboy hava tedavisi yaptık benimki de alerjik bir çocuk en ufak şeyde tekrarlar doktor dedi bu aralar yine öksürüyor hava vermeye başladım ventolin birde serum veriyorum iyi geliyor çok şükür ama düzenli kullanmak gerekiyor birde artı prospan veriyorum bitkisel öksürük şurubu alerji damlamız var birde zaditen düzenli kullanınca 10 güne geçiyor çok şükür