ikiprensesannesi3850 Kızlar 20 lik dişim çok ağrıyor şişte sağlık ocağına gitsem ilaç verirlermi genel cerraha randevu aldm ama şuan gitsem çekim mi der ilaç mı verirmi oruçluyum o yüzden kararsızım ama çokta ağrıyor
ikiprensesannesi3850 ikiprensesannesi3850 şimdi doktora gidince o şiş diye bırakıp öbür dişimi çekerse orucum bozulur dye korkuyorum 🥲
neanladinyurdagull ikiprensesannesi3850 ağzınizda şişlik ve ağrı varsa çekim yapmıyorlar antibiyotik veriyorlar ağızda ağrı ve şişlik geçince hangi diş daha kötü haldeyse onu çekiyorlar.Bende şuan antibiyotik kullanıyorum diş için
ikiprensesannesi3850 Kbrrrr_58 teşekkür ederim inşallah verir ağrısı geçsin başka bisey istemiyorum ya 1 haftadır çekiyorum
ikiprensesannesi3850 neanladinyurdagull geçmiş olsun çok teşekkür ederim sizinki hangi diş. Benim yirmilik yarısı içine gömülü olan eti şişmiş ağrıyor çok fena sekilde
neanladinyurdagull ikiprensesannesi3850 benimde 20 likler çıkıyor 2 köşe çıkmış ama diğer köşeler deri altında damağım acıyor yanağıma vuruyor ama asıl ağıran diş üst sol kök son 2 diş kulağıma vuruyor zonk zonk sizede geçmiş olsun
ikiprensesannesi3850 neanladinyurdagull ya Allah yardımcınız olsun inşallah sizinde. Antibiyotik fayda ettimi peki😐
neanladinyurdagull ikiprensesannesi3850 Allah razı olsun bugün 3 gün çok şükür bayağı hafifledi ağrısı 2 gün sadece 1 saat uyuyabildim ama bu gece en azından daha rahattim 5 dk da bir gargara yapıp durdum buz koydum fayda etmedi antibiyotik ten Allah razı olsun ama fark ettimki sütüm çok azaldı inşallah bu süreçte bitmezde yazık günah