sevdenurnur Bende de sakral gamze var ,çocuğumda da gördü doktor ,prosedür olarak ultrason çekmemiz lzm dedi. Bişi çıkacağını düşünmüyorum şimdiye kadar onlarca çocuğa baktim 1 tanesinde fln sorun çıktı demişti. Dedim bende de var genetiktir bu durum. Öyle ultrason ile baktılar 1 dk bile sürmedi 750 lira aldılar bir de bunun için. Bana kalsa baktirmazdim ,eger bir omurga sorunu olsaydı hamileyken ayrıntılı ultrason da gözükürdü ztn. Eşim içimiz rahat etsin dedi baktırdık.