Merhabalar güzel anneler 2 ay 6 günlük oğlum var sürekli huzursuz. İlk başlarda yeni doğan dönemi alışma süreci diye yadırgamıyordum ama şimdi diğer bebeklere bakınca onlar gün içinde sesler çıkarmaya anne babayla temas kurmaya başlamış ben bebeğimi beş dakika bile koyamıyorum bazen hep ağlıyor emme ve uyku dışında birşey yapamıyoruz doymasında bir sıkıntı yok bir hastalığı yok herşeye baktırdım bunu yaşayan tek benmiyim merak ediyorum