Kızlar pazar günü misafirlerim var iftara. Sizce birgün önce akşam yapmak mı daha lezzetli yapar yoksa o gün sabahtan yapmak mı? Bazı tatlılar birgün bekleyince lezzetli olur ya şekerpare için hangisi daha doğru olur bilemedim. Ve bir püf noktası veya önerisi olan var mıdır?