Kızlar çok önemli bişey sorucam yani bana göre önemli. Siiznde bebekleriniz uykusunda yani gözleri kapalı uyurken ağlıyor mu 😞 bişey olmuş gibi ağlıyor alt dudağını büze büze. Nedendir normalmidir bilemedim. O ağlayınca çok üzülüyorum. Acaba bişeylerden mi etkileniyor biliçaltı mı oluyor , 2,5 aylık bu arada