littlefish Merhaba anneler, Bebegim bugun 1 aylik oldu 🥰 Bayram tatilinde evimize 1 saatlik uzaklikta bir yere tatile gitmeyi dusunuyoruz. Ama su an sadece dusunuyoruz karar veremedik😅 Sizin deneyimleriniz ya da onerileriniz nedir?
yenianne01 littlefish ben giderdim canım bizde bungolaya gidecez bayramda 9,5 aylık bebeğim ama 1 aylıkta olsa giderdim
Kelebekinci littlefish mis gibide gidilir en güzel dönemleri zaten sık uyuyor kafan dağılır kesinlikle git😍
Melike_ikra littlefish ben olsam giderdim valla 😂 yedir içir yatır sonra eğlen kendince 😍 değişik bir ortama girince bile insan mutlu oluyor
EypMom littlefish biz 3 yıl tatile gitmeyi planlamıyorız 1 aylıkken allah size kolaylık versin 😁😁😁 zor geçer biraz keyif alamazsınız
hfsgltn Gidilir neden olmasın sizede iyi gelir bence ben 6 aylıkken hamamlara götürmüştüm ve bebeğiniz emip uyur sizde rahat edersiniz büyüdükçe biraz daha zorlaşıyor
taa Ben gitmezdim çünkü sadece emzr bez al uyut emzir bez al uyut bu şekilde geçiyor zaman ve gittiğin yerde de odadan çıkmıcan bu şekilde olcn . He tabi mam veriyorsan o ayrı . Bizimde 3 aylık oluyordu yaz tatilinde ve gidemedik bu yaza erteledik .
Kelebekinci taa neden öyle düşünüyorsunuz benim bebeğimde gecen yaz 3 aylıktı kumsalda gölgelik yerde ana kucağına koyduk gayette güzel gecti 🫶🏻
taa KaynanaYiyen mod düşürmek değil ki gerçekler bunlar soru sormuş herkes de kendi başjna geleni yazıyor sonuçta burda . Kötğ bişi de demedim . Gidip orda başına bu gelse daha üzülecek tatile geldim odadan çıkamadım dixekk
Busedemirefem123 littlefish bebeğim geçen sene 1 yaşındaydı bayramda otel tuttuk tatile gittik burnumdan geldi sürekli emzirmek için odaya çıktım emmeye çok düşkün sıcaktan bunaldı ağladı hep hiçbişey anlamamıştım ama daha 1 aylık bence çok sıkıntı olmaz sizin için büyüyünce daha zor oluyor
Yeliz2979 Bebeğim 40 günlükken Antalyaya tatile gitmiştik. Evde uyumayan bebeğim oralarda mis gibi uyumuştu ben de lohusalık psikolojisinden çıkmıştım. Bence gidin size iyi gelir.
idareedemem littlefish bu dönemde uykuya meyilli oldukları için daha rahat gidilir büyüdükçe zorlaşıyor ya biz de bayram tatilinde Didim ’e gitmistik eşim ve kv ile :) bu çocuk çok uyuyor diye korktular ve 1 -2 saat durup geri dönmüştük Allah’ım aklıma geldikçe sinirleniyorum