Musmutlubiri 5. katta kiracıyken hep benden alırdı. hatta kahvaltıya denk gelirse davet ederdim.
o zamanlar aylık 15 lira veriyorduk daire başı,meğer öyle dğeilmiş herkesten 10 alıp benden 15 alıyormuş bi de üstüne suyumu,çamaşır suyumu cifimi kullanıyormuş :D İşin özü vermeyin su D:D