silaa66 ilk çocuğumda deneyimsiz olarak 2,5 yaşına kadar bizimle yattı beşikten aldım yanıma yatak yaptım sonra yer yatıya geçtik derken yerlerden topladım tam 3 senemi aldı düzene sokmam. 2. Kardeş geldiğinde ikisini bir ayırdım daha 4 aylıkken ve onkadar rahat oldu ki kendime çocuğa eziyet etmiştim resmen. Büyüdükçe daha da zor oluyor anlamadan en iyisi mesela şimdi kızım oldu 2 aylık onuda eşim izin verirse ayıracağım 6 aylıkken 😀 eşim oğlanlar kızımı rahat bırakmaz diyor kızım bizle kalsın diyor ama asla dinlemem hersey onlar için. 🥰