tomvejerry Ben normalde şaşalı şeyleri sevmem ama ilk doğumgününe çok özendim. Sehpalar kiraladım kocaman balon zinciri yaptım, maket güzel bir pasta aldım. Magnet yaptırdım. Sevdiklerimizi yakınlarımızı çağırdım. Çocuk anlamasa da ilk yaşı güzel olsun istedim.
Pastayı üfleyecekken elini muma uzattı ve mumu eliyle söndürdü resmen herşey berbat oldu oğluşumun canı yandı, neyse ki sustu krem falan sürdük. Devam ettik. Pastayı üfledikk sonra uyuttum. Biraz pişman oldum eli yanınca ama o da nazarımız oldu 😢