2tosbikannesi Hangi demir ilacı Sidefer, bestiron, newvit hangisinin içeriği daha temiz? Dişlerde leke ve kabızlık yapmayan hangisi? Kullanan canım anneler yardımınız lütfen 🙏
Oscarasar 2tosbikannesi sanırım içeriği en temiz olan newwit ama tadı o kadar berbat ki indirimden stoklamıştım iyi diye ama hepsi direk çöpe gitti ben bile içemedim bildiğin acı pas tadı var paslı demir yalasam daha keyiflidir. Sidefer kullandım gayet memnundum
mematiii 2tosbikannesi devletin verdiğini bırakıp sidefer kullandım bestriond gördüm ama nette en iyi sdefer diyor burdakilerxe bestron diyor.Bakalım burda anlaşılır durum.
2tosbikannesi Oscarasar Sidefer ilk çocuğumda maalesef ki ön iki dişine leke yaptı. Sadece bizde mi oldu bilmiyorum açıkçası🤔 doktor newvit yada Sidefer önerdi. Ama herkes bestironu övmüş çok arada kaldım.