babyboy_35 Kızlar geçmiyor bebeğim memeyi reddediyor Lansinoh denedim olmadı Garmastan pomat denedim olmadı zeytinyağ sürdüm olmadı bal mumunu duyan var mı lütfen yardım edin 🥹
umis37 babyboy_35 canım benimde ılık oluk kan akmisti göğüs ucu slikon kullan 1 hafta boyunca o süreçte sürekli kantaron yağı kullan lansinoh ile beraber sonra göğüs ucu slikonu bırak normal emzirebileceksin yara iken o şekilde emzirme
Asyaveannesi04 babyboy_35 onunla emzirmeyeceksiniz ki , emzirmediğiniz zaman onunla tedavi edeceksiniz bence bir araştırın 9 ay kullandım gümüş kapak, kızım 2 yaşında hala emziriyorum bir kez bile yara, sızı olmadı
Epsilon @babyboy_35 bendede kremler işe yaramadı. Gümüş kapak deneyin kesinlikle. Bir kaç gün içinde toparlıyor
Epsilon @babyboy_35 bu arada gümüş kapağı emzirirken kullanmıyorsunuz. Emzirme dışında takıyorsunuz. Gümüşün iyileştirici etkisi olduğundan ve de kapak meme ucunu nemli tuttuğundan çabuk iyileşiyor
umayyyy35 Bende çok çektim yarılmıştı resmen göğsüm neler denedim geçmedi en son teramicin sürdüm ve olabildiğince göğsümü açıp gezdim 1 günde iyileşti çok şükür