defnedeniz2124 Beren2323 evet canım pişiyor yağlı kağıda koy ayarı varsa kısık aç dışı yanıp içi çiğ kalmasın
MinelAskEla Beren2323 evet pişiyor biz genelde hep tost makinesinde yaparız altına az yağ süreriz çokda güzel oluyor, kızarmtada yağlı oluyor bu şekilde güzel istersneiz yağlı kağıt seripde pişer
Beren2323 MinelAskEla o zaman önceden çıkarayım buzu çözülsün yağlı kağıtlı güzel olur değil mi bi de geç mi pişiyor iftara yapcaz da😃