Zmh0311 Kızlar merhaba bebeğim aşı olalı üç ay oldu şimdiye kadar sadece kızarıklık vardı ama yeni yeni kolunda ki iz iltihap olmuş derisi soyuluyor gibi normal mi ?
caglaslan61 Zmh0311 verem aşısı aylar sonra bu görüntüye sebep olabilir. Herşey normal annesi dokunmuyoruz, sıkmıyoruz o kendi kendine bizlerde ki gibi iz haline dönecek