
Büyükşehir Belediyesi 5 yaşına kadar süt gönderiyormuş. Bugün 2 aylık sütler geldi 16 kutu. İzmirli anneler ya da bilgisi olanlar güvenilir midir kullanan var mı üretildiği tesis hakkında bilgisi olan var mı? Google yorumlarda puanı 2 ama geç geliyor diye bu puanlamayı yapmış insanlar. Güvenilirlik hakkında bilgiye rastlamadım bilenler umarım cevaplar 🙏🏻❣️