Sizce gerekli mi ben düğün çekimi yaptırmamıştım sonra hamilelik derken olmadı neyse doğum çekimi demiştim onda da yoğun bakım sarılık derken olmadı 1 ay sonra doğum günü var anne baba bebek şeklinde istiyorum aslında ama konsept seçemiyorum balonlarla süslü posterli bi oda hazırlayıp çekim yapmak istiyorum ama ne renk seçebildim ne elbise