gizemaktass Kizlar bebeğim ishal oldu. Adeno virüs pozitif cikti gaita testinde. Hastanede yatiyoruz. Hem dualarınıza ihtiyacım var hemde bebisi bu hastalıktan olanlar tecrübesini paylaşabilir mi ?
asrinhatasi gizemaktass biz de hastanede yatarak atlattık süreci sadece besleyici serum veriyorlar sıvı kaybı yaşamasın diye. Biz 5 gün sonra taburcu olduk. Çok geçmiş olsun hastanede gözlem altında olması iyi inşallah hızlıca toparlar 🌸
AdaBebekAnnesi gizemaktass Çok geçmiş olsun benim kızımda 4 aylıkken aynı şekilde oldu ama probiyotik verildi sadece neden yatış yapıldı acaba
Eylulece35 gizemaktass günde 25 30 kakalı bez 🥲 altını değişip bezi atana kadar bide yapardı paçasından akardı . Çok zor çok geçmiş olsun muz yedirin potasyumunun düşmemesi için ..adenovirüs olduğunu sona doğru öğrendik. Yatırmadan atlattık ama mahvoldu çocuğum . Testler de çıkmamıştı tekrar verince çıktı. Başta bilsem direk yatırırdım
gizemaktass AdaBebekAnnesi iştahı kesildi ishal de olduğu için vücudu sivisiz kaldı canim yemeyince de değerleri düşmüş yatış yaptılar. Sonraki kan sonuçları güzel geldi ama beslenme çok düştü yemek istemiyor. Belkide sürekli takılı vitamin serumlari doygunluk hissi veriyordur diye düşünüp kendimi teselli ediyorum 😔
gizemaktass asrinhatasi masallah canım. Bizim ishal gece oldu olmadan önce sabah iştah kesildi salı günü idi bugün hala yok. Zaten normalde de mama yerine ek gıdayı daha çok tercih ediyordu şimdi hepten kesti mamayi umarım düzelir vitamin mineral serumlari takılı belki onlar doygunluk veriyordur diye düşünüyorum 😔
gizemaktass Eylulece35 ne kadar surede geçti canim? Sizinde iştahınız kesildi mi? Bizim 25 30 olmadı kakasi maksimum 15 olmuştur. Bugün 3 kere yapti daha çok şükür.
AdaBebekAnnesi gizemaktass iyi yapiyorsunuz siz güçlü olun ki yavrunuzun en çok size ihtiyacı var sonuçlarda iyiymiş çok şükür yakında toplar inşallah 🙏
Eylulece35 gizemaktass çok ağır geçirdi kızım. 4 veya 5. Günde öğrendik ilaç başladık 2 3 günde öyle geçti . . Yatış verecekti doktor Çocuk zaten mahvolmuş bi daha burdan bişey kapmasın dedi günde 2 muz yedir yediremezsen yatış vercem demişti potasyumunun düşmemesi için
gizemaktass Eylulece35 çok geçmiş olsun size de tekrarı yaşanmasın inşallah 🤲 bizimki yemiyor muz falan yarım muzun yarısı anca dedim ya iştah çok kötü
gizemaktass Eylulece35 çok sagolun sabah yedirebildim 180 cc mama öğleden sonra 60 70 cc falan yedi şimdi uyuturken dalgın iken yedirdim 120 cc. Normalde 4 saatte bir 210 cc yiyordu nerden nereye yani