Kâbus gördüm gece 3 buçukta ayağa kalktm baya etkilendim kötü olduğu için bu kısmı atlıyorum anlatılmaz çünkü neyse arkadaşım hamileydi bugün kaybeti haberini aldım o kadr üzgünüm ki bide gece rüyamı anlatım sabah yazdı bana 1 buçuk yaşındaki oğlu yataklarında pat diye karnına atlamış Allahım sabır versin bu 2 düşüğü çok istiyorlardı meğersem gördüm rüya hissetmişim çok acı birşey Allahım kimseyi çaresiz bırakmasın.