findikfarem ben de üç yaşına girdiğinde ikinciye hamile kalmıştım. Şu an doğum yapalı iki buçuk ay oldu. Oğlum kıskanıyor maalesef benim için zor geçiyor bu dönem. Ama elbet güzel günler de gelecek. Biraz huyları değişiyor yeni kardeş gelince ondan ilgiyi çekmeseniz de. Eğer kreşe alıştırabilirseniz ya da gidiyorsa kreşe başlatabilirsiniz doğuma iki üç ay kala. Ben şu an çok zorlanıyorum oğlumla evde dışarı çıkarırdım onu eve kapandık kaldık. Kreşe de gitmedi hiç alışık değil. Eylül gibi kreşe vereceğiz mecburen hem ona iyilik hem de bana iyilik. Çocuk evde çok bunalıyor istediği gibi ilgilenemiyorum onunla. Nisanda 4 yaşına girecek. Belki sizde kıskançlık olmaz. Kıskançlık duygusu biraz geç gelişiyor. Küçükken anlamıyorlar. Allah sağlıkla kucağına versin İnşallah güzel düşün güzel olsun canım🌸♥️ Kötü günlerin de olacak ama birlikte çok güzel iyi günleriniz de olacak. Bazen oturup ağlıyorum nasıl geçecek diye bazen de ne ara 2,5 aylık oldu da zaman geçti diyorum.