findikfarem Merhaba kızlar çok şaşkın ve karmaşık duygulardayım bugün hamile olduğumu öğrendim çocuğum henüz iki yaşına yeni girdi ve hiç beklenmedik ve istenmeyen bi durumdu bizim için yaş farkı çok az olacak bu durumu yaşayanlar var mı
Eneshtc findikfarem Merhaba yengeminde sizin gibi oldu aralarında 2 buçuk 3 yaş var. İlki erkekti ikinci kız. Eğer büyükten ilgiyi eksiltmezseniz kıskançlık gibi bi problem yaşamazsınız tabi her çocuk aynı olmayabilir. Bide nacizane Tavsiyem ilk çocuğunuza seveceği güzel bir hediye alın bebek doğduğunda verin bunu sana kardeşin getirmiş falan gibi şeyler söyleyin kardeşini sevmesi için😊
findikfarem lAmMelodi yaşadığım yerde tekim ailelerimiz uzakta acaba basa çıkabilir miyim çocuğum nasıl karşılar bilemiyorum
Beri_34 findikfarem bende kızım 2 yaşındayken hamile kaldım aralarında 2 yaş 9 ay var .Gayette baş edersiniz ya hiç kötü düşünmeyin 🩵Allah kolaylığını veriyor 🙏🏼
cicekligunler Irmakk1 artık bende öyle düşünüyorum. Yazdığı yorumu geri sildi arkadaş 😂 tüh tamda yorum yazmıştım 😂
Mylifeinci findikfarem gözünüz aydın sağlıkla gelsin inşallah nasibiniz böyleymiş ikisi de hayırlı evlat olsun
minipanda findikfarem bende korunuyorum adet olsam bile test yapmak zorundayım çünkü ilk cocugumda adet oluyodum hamileyken 😁
Irmakk1 findikfarem buraya yazıp bizle dertleşmek fikir sormak akıl almak istediğine göre sorularımıza da cevap vermek zorundasın. Başka türlü sana yardımcı olamayız değil mi? Bi dahakine cevap vermek zorunda hisset yani kendini. 😂
findikfarem Hayır yanı ikimiz içinde beklenmedik bi durumdu bi sure daha istemiyorduk 2. Çocuğu şu an onun karmaşasındayız
duruguzel Eneshtc hayır tam tersi daha kendi ihtiyaçlarını göremeyen bir bebeğin bir hediye gidip satın alabilme ve abisine/ablasına verebilme ihtimali olmadığı için çocukta güven sorunu oluşur. Ya da bana hediye getiren neden kendi yemeğini yemiyor diye karmaşaya düşebilir. Tutarsızlık oluşturur her halikarda çocuğun zihninde