zmaanda Malum kış geldi evlerden çıkamıyoruz.. Bende kozmonot almak istiyorum nereden alabilirim kullanıp memnun kalanlardan marka tavsiyesi alabilirmiyim ?
Deletedmom30 zmaanda bgstoredan aldık memnunum. Ocaktan sonra küçük geleceği için büyük ay olarak cartersten aldık bir tane geçen hafta . Oda güzel 😊
Tugram1907 zmaanda kullanılablr İnce bekledim ama beklediğmden iyi geldi sitede indirm var bakın isterseniz
Oznury zmaanda https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0734914009.html?ef_id=EAIaIQobChMIpZL91ZPg5gIVlE8YCh2kzg7AEAQYASABEgKRXvD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!850!3!367332958274!!!g!297629293348!&gclid=EAIaIQobChMIpZL91ZPg5gIVlE8YCh2kzg7AEAQYASABEgKRXvD_BwE
sumeyyezumra yürüyen bebekler de kullanabiliyo mu? kızım yuruyo almayi dusunuyorum ama yürürken giyebilir mi endişeliyim var mı o sekilde kullanan
Esraciim zmaanda ben LCW dan almıştım 130 liraya geçen yıl. Oğlum Kasım'da dogmustu 3-6 aldık memnun kaldım
Berfe zmaanda lc den aldım ben çok memnunum ama kızım pek memnun değil kalın olduğu için içinde hareket edemiyor ve ağlıyor