Yaşadığım şehirde kuaför kredi kartı ile ödeme yapıldığı zaman farklı nakitte farklı ücret talep ediyor. Cimere şikayet ettim fatura belge istedi. Tekrar fatura ile şikayet ettim nakit fiyatını bilmiyoruz dediler. Gidip denetlemek çok zor çünkü. Bu ülkede şikâyetin işe yaradığını görmedim ben.