8ayı doldurduk hala ek gıdaya doğru düzgün geçemedik sadece yoğurt veriyorum o da minik minik yiyor ağzını açmıyor . Zorluk yaşar mıyım ileride sağlık açısından veya beslenmede sorun yaşar mıyız tecrübeli anneler yazabilir mi akışına bıraktım çünkü artık zorlamıyorum. Hiçte içime sinmiyor ama bu durum elimden de bir şey gelmiyor:(