Yüksek ihtimalle şu an yumurtlama dönemindeyim her ay düzenli regl olmaya başladım doğumdan önce 6 ayda birdi neyse regl öncesi ve sırasında ciddi oranda sütüm azalıyor ve regl sürem uzun olduğu için bebeğim doğru düzgün 1-2 hafta emebiliyor 12 gün sürdü geçen e birde 1 hafta öncesindeki o sancılı süreç var geriye kalanlarda sütüm iyi birde lohusa kanamam tam tamına 3.5 ay sürdü ilaçla durdu doktora gideyim mi sütüm çok azalıyor öncesinde ve sırasında takviye alıyorum yiyip içiyorum ama nafile birde 2 gündür sağ göğsümden baya az süt geliyor 2 dk emiyor hop sola geçiyoruz sağıyorum az çıkıyor emdikten sonra tabi regl olurken sütü azalanlar napıyorsunuz bebeğim alerjik bi bebek sadece anne sütü alıyor mama kabul etmiyor direkt kusuyor alerji maması daha denemedim tadı çok kötüymüş kutuyu açmak istemedim çünkü doktor rapor çıkarmadı idareten verdi nolur yardım edin