Merhaba, 8 aylik ikiz bebeklerim var. Birisi bu aralar geceleri aglayarak ve cok sık uyanmaya basladi. Sidefer damla kullanmaya basladiktan sonra olduğunu dusunuyorum. Yada tesadufmu bilmiyorum. Basina gelen tecrubeli birisi var mi. Yada neden aglayarak uyaniyor olabilir acaba cok uzuluyorum