Kızlar günaydın kızım 11 aylık çalışmadığım için mama almakta çok zorlanıyorum Aptamil kullanıyoruz eczanelerde 600 TL hep ikinci el yerlerinden bakıyorum burda bır anne daha böyle zorlanıyormuş mama almakta doktor raporu çıkarmadı falan yazmış böyle mama için rapor çıkıyor mu Devlet karşılıyor mu birazını bilginiz var mı ben ilk defa duydum da